Een 8,8 van onze klanten

Pronken met onze veren zit niet in onze aard, maar de 8,8 die we in het tevredenheidsonderzoek van onze klanten krijgen, delen we graag. Het cijfer staat voor de tevredenheid over onze begeleiding en de resultaten over gevoerde trajecten. Het landelijke cijfer van vergelijkbare bureaus* is een 8.1 en Wingelaar & Reineke steekt daar nog met kop en schouders bovenuit met een 8,8.
Het lijkt zo vanzelfsprekend: respectvol omgaan met je klant, afspraken nakomen en kijken naar wat de klant nodig heeft. En toch onderscheiden wij ons positief op deze punten. Een van de basisregels van ons bureau is dat we binnen één week persoonlijk kennismaken met elkaar en dat waardeert 100% klanten. Zo ook onze benadering: we stemmen onze begeleiding af op de vraag van onze klanten, in plaats van het standaard toepassen van één methodiek.
We zijn blij met dit mooi cijfer, maar onze drive is en blijft mensen perspectief bieden. 92,8% van de respondenten geeft aan dat de verwachtingen van het traject zijn behaald of zelfs overtroffen.
Een betere motivatie om op deze voet verder te gaan is er niet.Benieuwd naar onze werkwijze? We vertellen je graag meer!
*Dit jaarlijkse onderzoek is onderdeel van onze samenwerking met het onafhankelijke kennis- en kwaliteitsinstituut Stichting Blik Op Werk. Dit keurmerk garandeert dat organisaties met hun dienstverlening duurzame arbeidsparticipatie bevorderen.